Újabb körrekord a Porschékat és Teslákat verő legdurvább Xiaomi villanyautótól
Kategóriájában nincs gyorsabb a Nordschleifén a Xiaomi SU7 Ultránál.
Kategóriájában nincs gyorsabb a Nordschleifén a Xiaomi SU7 Ultránál.
A Grand Prix pálya 12-es kanyarja mostantól a kínai márka nevét viseli.
Az indok valahol jogos volt, túl veszélyes az autó közúton.
Új változat tűnt fel a színen a Xiaomi második négykerekű modelljéből, a SUV-piacon versengő YU7-ből, melybe 5 perc alatt 200 kilométernyi hatótáv tölthető.
Az elektromos jármű az ütközést követően kigyulladt.
A kínai gyártónál igencsak komolyan gondolják a terjeszkedést.
Itt nem is az irdatlan erejével, hanem sofőr óvatlanságával volt a baj.
A négykerekű Xiaomik egyelőre csak Kínában kaphatók, de hamarosan változni fog a helyzet.
Barcelonában tartották meg a legdurvább Porsche Taycant is simán verő Xiaomi SU7 Ultra európai premierjét – ott voltunk, mutatjuk mit láttunk.
A legfrissebb eladási mutatók alapján a Xiaomi SU7 Kínában már népszerűbb a Tesla Model 3-nál.
A bőven 1500 lóerő feletti Xiaomi SU7 Ultra ismét a gyakorlatban bizonyította, hogy milyen komoly tempóra képes.
A Xiaomi SU7 Ultra a BMW M3 korábbi rekordját döntötte meg.
A Xiaomi YU7 első körben háromféle felszereltségi szinttel és összkerékhajtású változatban lesz kapható.
A Xiaomi SU7 Ultra kevesebb, mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-km/h-ra.
Parkolásnál nem túl szerencsés az ilyesmi.
A Tesláénál barátságosabb kezdőárral, Porsche külsővel és brutál erős elektromos hajtáslánccal támad a Xiaomi első négykerekű modellje. A legfontosabb kérdések: vajon milyen minőséggel és utastérrel veszi célkeresztbe hamarosan az európai vevőket? Jövünk a válaszokkal.
2025-ben a tavaly eladott elektromos autó mennyiség több mint duplájával tervez a kínai vállalat.
A mobilgyártóból autómárkává is avanzsált kínai cég második modellje is elég látványos és jóárú példánynak ígérkezik.
Nincsenek értékesítési problémáik, úgy tűnik.
Közel 20 másodpercet vert a németek autójára.